czwartek, 16 lutego 2012

tłustoczwartkowe koreńskie inspiracje :)



Z okazji tłustego czwartku*  będzie o czymś czego w Polsce nie widziałam nigdzie** a co mnie niesamowicie zainspirowało.

*blah... ta nazwa powoduje, że mój żołądek staje się ciężki i na samo jej wspomnienie zaczyna się buntować...
 ** to nie znaczy, że takich miejsc nie ma, bo ja ich nie widziałam. Ale nie no.... chyba nie ma... znane to komuś?

A mianowicie....  O cukierni w stylu: damy ci tort, ty sam go udekoruj. Dokładniej mówiąc jest to "cake building shop", gdzie możecie sami stworzyć tort swoich marzeń. 
Zaczynacie od kupienia tortu, decydujecie jaki kształt i smak. 


Potem wybieracie dekoracje. Kosztują od 0,20-2 $ i jest tam tych cudeniek mnóstwoooooooo.... 
I do dzieła!
Ja mistrzem w pieczeniu nie jestem. A jeśli chodzi o torty to już zupełnie. Jeszcze jak przyjdzie do wybierania ozdób.... Kiedy widzę oczami wyobraźni półki supermarketu z tajemnymi różyczkami i perełkami i kolorowymi mazidłami to zaczynam czuć panikę.
Gdybym jednak wylądowała w takim miejscu to ooooo... moje pasje twórcze znalazły by konkretne ujście. :)


Gdzie znajdziecie takie miejsce? No niestety to, o którym tutaj mówię znajduję się w Bucheon.
Dowiedziałam się o nim dzięki EatYourKimchi miejscu, które regularnie odwiedzam. Prowadzone jest przez urocze małżeństwo z Kanady, które obecnie mieszka w Korei Południowej i przybliża m. in. tamtejsze realia życia, czy dość szaloną rzeczywistość k-popu, omawiając co tydzień inny teledysk.

Proszę Państwa: Martina & Simon :)
I ich tort :)
Screenshot's from: 

I ów niesamowity filmik, niestety konieczna minimalna znajomość angielskiego.
Ale dobrze obejrzeć na oficjalnej stronie w lepszej rozdzielczości. Link powyżej.


A jeszcze wyznam w sekrecie Martinie jestem dłużna poznanie Protect the boss, bo to właśnie dzięki jej rekomendacji* zaczęłam oglądać tę dramę :)
 
*to video ma polskie napisy! nie wiem jak działa YT, ale tak to właśnie wygląda...

 ...
Kończąc... Smakowitego tłustego czwartku i żeby w boczki nie poszło! :)



4 komentarze:

  1. Thanks for stopping by my blog! I'm letting google translate yours for me. =)

    Your header is beautiful...I'm assuming you drew it! You have talent, girl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks! :)
    I'm just added Google translator so in the future will be easier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w piersi pójdzie ;p szkoda, że u Nas nikt na to nie wpadł

    OdpowiedzUsuń