środa, 25 stycznia 2012

sleepy

Podziwiam studentów, którzy w czasie sesji potrafią nie spać kilka nocy z rzędu, ucząc się na potęgę. Ja dwóch dniach niecałkowitego spania, jestem trochę nie kumata, choć zombie jeszcze nie przypominam. Przynajmniej nie więcej niż zwykle. W dodatku wczoraj nasza łazienka też nie wytrzymała tej naukowej atmosfery i zalała sąsiadkę z dołu. Sąsiadka przerwała ciszę nocną szaleńczymi brzęczeniami dzwonka, nawoływaniami na nas, naszą łazienkę i znowu na nas. Skruszone przeprosiłyśmy, bo cóż zrobić, wanna skruchy nie wyrażała. I tym też sposobem, nasze wielkie zamiary nauczenia się na dzisiejszą historię kultury, raczej spełzły na mozolnym wpatrywaniu się w zdania natury kosmicznej. Na szczęście sytuacja opanowana, przynajmniej jeśli chodzi o cieknącą wodę, bo hk pozostaje wielką niewiadomą.


A dziś mam zamiar zrobić dokładnie to, czyli  rzucić się w kierunku mojej ukochanej poduszki z Jasiem i Małgosią i udawać, że mnie nie ma. Nie jest jednak lekko... historia sztuki XIX w. level: powszechna, jeszcze przede mną. Ale to za chwilkę, jak na razie kawa (o potężna mocy!) i kandyzowane banany. I trochę muzyki.

Marry Me, Mary!/매리는 외박중 ep. 3
Niebawem pewnie zostanę zesłana do umieralni za publikowanie takich treści...
A pradawni bogowie będą się temu przyglądali, milcząc.
Bo sami oglądali Pingwiny w sieci...


I cudowna nuta, która przypomniała o sobie w trakcie obiadu.
Pierogi z brokułami i francuskie melodie. To jest to!
Warto mieć instytut usytuowany między takimi miejscami jak Zapiecek a Miód i wino. :]


5 komentarzy:

  1. ciekawie piszesz;). haha;p.
    Bardzo będę zadowolona jak rzucisz okiem na moje stylizacje;), zapraszam;).
    Ps: Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej nauki, jeśli może być miła wgl. Chociaż... czasem może ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może być. Po prostu czasem jest jej trochę za dużo :P

      Usuń