środa, 31 października 2012

Kolejna jesień mojego życia

Tak, tak dziś wszyscy biegają za straszydłami, ja dla odmiany obchodzę urodziny.
Zastanawiałam się, czy takie samouwielbienie nie jest aby toksyczne, po czym stwierdziłam: a co mi tam!

Przy tej okazji zauważyłam, iż moje dawne sądy, że z wiekiem człowiek mądrzeje coraz bardziej stają się nierzeczywiste. Ja z wiekiem przeradzam się w fankę koreańskich boysband'ów, Hello Kitty i generalnie moja miłość do koloru różowego wbrew pozorom wcale nie umiera, a nawet ma się całkiem dobrze.

Dziś chcę również podziękować Tym, którzy przybywają tu mniej, lub bardziej anonimowo. Stałym bywalcom i tym, którzy wpadają przez przypadek (uciekając z krzykiem xD).


PS. W ramach tego święta stworzyłam nawet linkowy banner.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz