wtorek, 22 kwietnia 2014

Ogłoszenia: Into the East


Już od jakiegoś czasu denerwowało mnie rozdrobnienie azjatyckich treści na dwóch  blogach. Wraz z nastaniem wiosny irytacja sięgnęła zenitu. Postanowiłam zatem stworzyć osobne miejsce, na dramy, k-pop i inne cuda muzyczne, oraz szeroko pojętą kulturę Azji. Dlatego też wszystkie treści w tym temacie, które do tej pory opublikowałam tutaj oraz na Story about stories (gdzie umieszczałam 'recenzje' dram) zostały tam przeniesione. I od teraz nowe posty będą publikowane pod tym adresem:

Jeśli więc ktoś zaglądał tutaj ze względu na fascynację Azją, polecam zapoznać się z tym adresem, bo od teraz właśnie tam tego typu treści będą zamieszczane. Lemurowy będzie funkcjonował jako miejsce bardziej osobiste, natomiast SAS odejdzie w zupełny niebyt.
 

Po drugie: Instagram. Tak założyłam też to cholerstwo. Hańba mi.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz